Düşük bütçeli bir o kadar kalitesi tartışılır olsa da, sinemaya gerçekten gönül verenlerin Yeşilçam'ı bizlere çok büyük bir miras bıraktılar. Her seferinde sıkılmadan izlediğimiz Yeşilçam filmleri türlü türlü hatalar barındırıyor tabi. Başrollerinde Şener Şen, İlyas Salman ve Meral Zeren'in yer aldığı Banker Bilo filminde bir çekim hatası göze batıyor. Meral Zeren ile Şener Şen'in bir sahnesinde yönetmen Ertem Eğilmez'in kafası kısa süreliğine kadraja giriyor. Ertem Eğilmez kazara da olsa bir cameo hatırası bırakmış oluyor. Natuk Baytan'ın yönettiği, 'Savulun Battal Gazi Geliyor' filminde, Cüneyt Arkın'ı tutan çelik ip net bir şekilde görülüyor. Kartal Tibet'in yönettiği, 'Sultan' filminde Bulut Aras ve Adile Naşit'in karşılıklı oynadığı bir sahnede ilk önce Adile Naşit'i başı açık bir şekilde görüyoruz. Kartal Tibet'in muhteşem peruğu ve süper minisiyle canlandırdığı 'Tarkan' karakterinin meşhur dev, canavar ahtapot sahnesini çoğunuz hatırlarsınız. İlk sahnesi deniz kenarında çekildikten sonra, Tarkan'ın su altında canavarla boğuşma sahnesi ise bir otel havuzunda çekilmiştir. Ve sahnede bir kadraj hatası sonucu çok kısa bir süre “denizde” havuz duvarlarını izlemek durumunda kalıyoruz. Orhan Gencebay, 'Bir Teselli Ver' filminde arka koltukta araba kullanarak yine tabuları yıkıyor, ne de olsa hatasız kul olmaz. 1976 yapımı 'Gülşah Küçük Anne' filminde o dönemin çocuk oyuncusu Gülşah Soydan ve Ayşen Gruda'nın eve girdiği sahnede bir set çalışanını görmek mümkün. Sahne ilerleyince, odada bulunan aynadan yansıyan bir kameraman görüyoruz Yönetmenliğini Natuk Baytan'ın yaptığı 1981 yapımı 'Üç Kağıtçı' filminde Sabahat Işık'ı aynı sahnede iki farklı kıyafet ile görüyoruz. Ünal Gürel, en çok 'Sakar Şakir' filmindeki Fuat karakteriyle tanınır. Sakar Şakir, otobüste Fuat'ın üzerine; İstanbul'a götürdüğü hediyelik yoğurdu döker. Bunun üzerine Fuat, Sakar'a bir yumruk sallar ve yoğurt kovasını deler. Sahnenin öncesinde kovaya dikkatli şekilde bakınca; kovanın aslında önceden delinmiş olduğu net şekilde görülüyor. Başrolünde Ayhan Işık'ın yer aldığı 'Şahane Züğürtler' filminin bir sahnesinde, arabadan yansıyan görüntüde çekimi izleyen bir kişi görülüyor. 'Hababam Sınıfı Sınıfta Kaldı' filminde çocuklar okuldan atılmasın diye Hafize Ana'nın, Semra Hoca'yı ikna turları sırasında bir çekim hatası yaşanıyor. Sahne ilerledikçe kadraja giren bir set işçisi net bir şekilde görülüyor. Ertem Eğilmez'in yönettiği 'Banker Bilo' filminde üçkağıtçılığı kralından öğrenen Bilo, kendisini defalarca kazıklayan Maho'nun sahip olduğu holdingi eline geçirmeyi başarır. Ancak sonraki sahnede makamında otururken duvardaki ilanda hala Mahmut Holding yazdığı dikkat çekmektedir. 'Neşeli Günler' filminde Münir Özkul olmayan prize taktığı fişle bir ilki başarıyor. 'Hababam Sınıfı Tatilde' filminde başta öğrenci sandıkları Edebiyat Öğretmeni Avni karakteri sınıfa girdiğinde tahtanın köşesindeki tarih yazısı dikkat çekiyor. Ancak Avni Hoca birkaç adım attıktan sonra tahtadaki tarih yazısının silinmiş olduğunu görüyoruz. 'Malkoçoğlu' filminde atlıların arka planında mavi bir otomobil görünüyor.